FashionUnited jaaroverzicht: wat was het nieuws in 2019? (deel 2)

In 2019 zijn de Brexit-onzekerheid en handelsoorlog tussen China en de VS van invloed, ook in de modebranche. Ook beheersen het klimaat, en de -protesten, 2019. ... Lees verder

Bron: FashionUnited.nl
Tags: ChinaModesectorBrexitHandelsoorlog's-HertogenboschAmsterdamRotterdamSteenwijkVeldhovenBelgiëFrankrijkDuitslandNederlandABN AmroJumboAir France/KLMLondenStockholmNew YorkMadridBerlijnCNVTwitterEuropaVNAntwerpenMilaanFerrariLissabonJan TaminiauFrancisco Van BenthumOberhausenBijenkorfAlexander van SlobbeHet Financieele DagbladVolkskrantThe New York TimesAmsterdam International Fashion WeekBurberryKlimaatveranderingAdidasAddy van den KrommenackerParis Fashion WeekTommy HilfigerASN BankTiffany & CoAlber ElbazViktor & RolfHEMAPradaStella McCartneyEye WishGrandVisionJoline JolinkManhattanDutch Design WeekGucciVictoria's SecretLVMHBottega VenetaWikimedia FoundationPeter StigterSonia RykielOmodaTIME MagazineThierry MuglerRay BanZalandoArtEZPearleBosbrandFashionClashVakbond De UnieModefabriekSissy-BoyPersoon van het JaarKaren MillenWebwinkelJuwelierNew OrderStichtingenDetailhandelsbedrijfInvesteringsbedrijfVakbondMuseumAutobedrijfSamenwerkingsverbandFamiliebedrijfFrançois-Henri PinaultHorecaStart-UpModebedrijfVerhuurderKunstacademieLeningVeldhovengroupJuwelenbedrijfBeschermenRetailmarktLingeriebedrijfRichemontVerkopenGebouwdVerbondOndersteunDetailhandelBernard ArnaultWitteveen ModeWerkenBeheerDecathlonSchoenbedrijfTechnologieFashionchequePantoneAntropologieE-commerceBrillenbedrijfOpticienbedrijfOnline SalesBereidenDamesmodebedrijfKinderkledingbedrijfHudson's BayShowroomprivéModezaak SandwichCora KempermanFysieke RetailerAccessoirefabrikantModesiteEmmanuel MacronPeter LindberghKering GroupSneakerbedrijfFranchisewinkelsLeasedienstenPVH EuropeMcGregorEllen MacArthur FoundationWebtechnologieënModern Contemporary MuseumLandelijke MediaSubmerkDesignenKindermerkRaadHockeymerkWeb SummitFashion CouncilDuran LantinkRonald van der KempLOEY Talent AwardHemapandStartup Of The YearMiller & MonroeWasserijMode-marktplaatsGreta ThunbergCharlie Temple3D-ontwerpenTermeer GroepSwedish Fashion CouncilBranden AmazonegebiedVintedRetail Start-up
Geplaatst: 30 dec 2019 - 06:36